ff lkkr weg zijn - Reisverslag uit Brussel (Elsene), België van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu ff lkkr weg zijn - Reisverslag uit Brussel (Elsene), België van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu

ff lkkr weg zijn

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2016 | België, Brussel (Elsene)

he meiden, nou ik ben even lekker weg uit nederland even lekker niks aan mn hoofd en gewoon lekker chillen bij mn girl dimi.

vandaag ging ik wakker worden en Jeroen was blijven logeren dus hij was er ook nog even bij. toen ik wakker werd lag er niks in mn bed dus ik dacht CHILL nou had jeroen me nieuwe dolfijnen douchegordijn (echt vet lelijk vet blij mee) opgehangen omdat ik in de nachtt blijkbaar tegen hem had geschreeuwd echt gemeen nou oke. wij opstaan en naar de trinna naar sloffa en toen ik naar de bus naar brussel en jeroen naar roffa.

IK HAD EG GELUK WANT in de hele bus 2 plekken vrij nog en 1 was naast mij haha want k ging expres naar iedereen vet boos kijken dus iedereen denkt weyo gevaarlijk (had ook alleen zwarte kleren aan echt goed)

nou toen na 2,5 uur ofzo ik lekker op brussel noord ff tram ff bus was ik bij dimi. Rolstoel gevonden daar ff lekker mee gespeeld eigenlijk. toen dimi en ik eigenlijk uur niet gepraat want allebei op laptop spelen want ik heb nieuwe (oude geef ik weg is vet aardig vette karma). nou wij allebei UGH leven dus dimi is nu douchen en ik zit nu zo van eeehhhh oke even verhaaltje schrijven dan maar.... vanavond gaan we pizza vrette en bier drinken lekker dik worden echt leuk en we gaan zo tafeltennis is leuk want ben ik kaolo goed in.

STAY TUNED AND ALLWAYS STAY STRONG SLETTEBAKJES

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel (Elsene)

swagzuiger

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2016

ff lkkr weg zijn

26 September 2015

nu lekker in brussel!!

26 September 2015

LEKKER NAAR BRUSSEL

BRUSSEL

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 4516

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 21 Juli 2049

pikkemon

16 Mei 2016 - 17 Mei 2016

Vriendinnenweeked god versie

10 December 2015 - 14 December 2015

modellen weekend Kopenhagen

06 Oktober 2015 - 06 Oktober 2015

EEN DAG NAAR HET BOS MET YUNGSQUAD

04 Oktober 2015 - 04 Oktober 2015

vriendinnenweekend

25 September 2015 - 27 September 2015

swagzuiger

Landen bezocht: