LEKKER NAAR BRUSSEL - Reisverslag uit Brussel, België van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu LEKKER NAAR BRUSSEL - Reisverslag uit Brussel, België van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu

LEKKER NAAR BRUSSEL

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg

26 September 2015 | België, Brussel

nou meiden, ik schrijf dit verhaal vanuit mn lekkere bedje in brussel. Ik ben op visite bij dimitra omdat we ff lekker meiden momentje hebben. dit is hoe het begon......

Ik zat op mn werk en k dacht nou wat zal ik eens doen dit weekend? langzaam haalde ik de gegevens van de afgelopen weekenden op en kwam ik tot de conclusie dat al mijn vrienden dingen te doen hadden zonder mij en dat alleen dimitra nog een optie was. klein probleempje.... zij woont in brussel ( dat is Belgie!!) en ik in Hoorn!!!! nou toen dacht ik ik doe eens gek en nam na mn werk de trein naar amsterdam en toen de bus naar brussel. Dat kost maar 8 euro echt weinig.

om ongeveer 9 uur waren we in dimis huis we hadden eerst een paar lekkere biertjes gehaald want HE je bent wel in belgie he!!! toen gingen we eerst even eten en kletsen en hadden we een leuk MMetje (meidenmomentje)

Ik zei jongens in brussel ruiken lekker en dimitra zei ik heb nog een paar vrienden die lekker ruiken zullen we met ze chillen? ik zei ja is goed lijkt me leuk. toen ging ik even make up op doen enzo en een vest van dimitra lenen en toen gingen we.

nou toen vielen mijn ogen uit mijn hoofd want in brussel chillen mensen op straat!! echt veel!! maar ze zijn niet eens 14!!! echt gek ik was echt verbaast. nou toen ik verbaast mn bier op had gedronken gingen we naar de bar. wij dronken hele sterke kriek was lekker.

Toen kwam het cruciale moment dat er geen sigaretten meer waren dus gingen we die halen maar wat nu!!! vet lange rij bij de pin. toen gingen we naar een avond winkel en dimitra zei; bonjour je vous alle bankcontact le carte bays pays sil voos plait amai (ofzo) en dat betekent kan ik pinnen maar ze kennen het woord pinnen niet. nou dat kon wel maar moest wel meer dan 20 euro. toen kochten we snoep en sigaretten maar het was nog niet 20 euro dus dim zei DOE NOG MAAR PAKKIE PEUKEN en toen was het nog niet genoeg dus toen wilde ik ook nog wel extra pakkie. en ik nam de longue variant is net zo duur maar langer dus meer!! vet slim.

toen gingen we terug naar de bar en toen bleek dat je niet kon pinnen. toen ging dimitra relatine verkopen ( dat is ritalin) voor bier aan onze vrienden. toen hadden we nog bier was lekker.

Toen kwam het punt dat al die lekker ruikende boys naar huis gingen. EN WEETJE WAT ZE HIER DOEN. ze geven je allemaal een kus op je wang van doeg nice to meet you. en ik hou daar niet van maar ze roken lekker dus was wel goed. maar sommige had ik niet eens mee gepraat. echt gek maar wel schattig ofzo en lekker ruiken.

toen gingen dimitra en ik ook weg en iedereen een kus geven haha lol en naar huis. Oja toen we sigaretten gingen halen gingen we ook nog even hamburger eten maar toen we thuis kwamen hadden we honger. We gingen de keuken in.

ik had een pan afgewassen om ei te bakken en had 2 eieren in mn hand. toen ging ik voelen of de pan al heet was en dat was zo. toen liet ik een ei vallen op de grond en ik moet echt lachen haha was grappig. toen ging ik die opruimen en ei bakken op een brood met kruiden als garnering ( niet geproefd) en een kaas ding bakken want love kaas. dimitra at een bakje zout met daarin: worst ei kruiden kaas en zout. was zout maar wel lekker. toen nog even lachen in de vensterbank en slapen.

ik ging slapen om half 3 en werd wakker om half 10. toen ging ik plassen en verder slapen tot half 12. toen kwam dimitra op mijn bed en bracht me koffie en sigaretten en een asbak en nu liggen we op mijn bed even me time te hebben maar toch samen als een MMetje.

BEN BENIEUWD WAT DEZE DAG MIJ GAAT BRENGEN....

doeg lieve followers


  • 26 September 2015 - 14:11

    Sheen:

    Hallo lieve moiden,


    Zo te horen hebben jullie het erg naar jullie zin en al veel avonturen beleefd. Wat grappig dat je zoveel pakkies peuken en snoep moest kopeb. En wat leuk dat de jongens je hier twee zoenen geven. Dat doen de Franse hier ook btw! En wat kan dimitra goed Frans! Gelukkig kon ze je helpen omdat ze get woord pin niet kennen. Nou doen jullie maar weer lekker gekke dingen en dan ben ik benieuwd naar de volgende verslag!


    Wae groetjes,

    Sjern

    P.s. Kan je mischien alvast spoilleren of je jezelf gaat vinden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

swagzuiger

Recente Reisverslagen:

31 Januari 2016

ff lkkr weg zijn

26 September 2015

nu lekker in brussel!!

26 September 2015

LEKKER NAAR BRUSSEL

BRUSSEL

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 4513

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 21 Juli 2049

pikkemon

16 Mei 2016 - 17 Mei 2016

Vriendinnenweeked god versie

10 December 2015 - 14 December 2015

modellen weekend Kopenhagen

06 Oktober 2015 - 06 Oktober 2015

EEN DAG NAAR HET BOS MET YUNGSQUAD

04 Oktober 2015 - 04 Oktober 2015

vriendinnenweekend

25 September 2015 - 27 September 2015

swagzuiger

Landen bezocht: