Geldbespare - Reisverslag uit Rotterdam, Zuid-Afrika van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu Geldbespare - Reisverslag uit Rotterdam, Zuid-Afrika van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu

Geldbespare

Door: nicky

15 Mei 2016 | Zuid-Afrika, Rotterdam

Dag lieve mensen het is pink sterren en dat betekend dat god een dagje vrij heeft van het mensn naar de zin te maken dus het regent in rotterdam. nou jeroen en ik wilde modellen shoot doen (nickyenjeroenamateurmodellen.tumblr.com) maar de regen gooide nattigheid in het eten. We gingen naar jeroens huis toe en toen gingen we eerst even (......) en WoW spelen want dat is jersoens lievelings spel. Nou met (....) hadden we al een beetje geld verdiend n toen gingen we naar de winkel lege krat bier brengen voor nieuw bier en RAAD EENS??!?!?! het paste niet. Dus nu hebben we alle flessen los gedaan en gratis stoel van krat.

nou nu even wachten op de pizza en ondetussen gaan we mijn WoW account verkopen want is veel $$$ waard voor liefhebbers, heb je intresse kijk link http://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1051146922.html?orderSource=SYI

liefs