te enge verhaal voor jou - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu te enge verhaal voor jou - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu

te enge verhaal voor jou

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg

07 Oktober 2015 | Nederland, Wieringerwerf

ok zoals jullie weten heb ik een nieuwe yungsquad en dat zijn mijn nieuwe jonge vrienden van gemiddeld 12 jaar jonger dan ik. Gister ging ik met 1 boy uit de yungsquad naar het bos het hij heet boy(d) haha echt leuke naamgrap. ken er nog meer maar is nu niet toepasselijk ok......

Ok dus ik ging eerst mn ouders vragen hoi mag ik auto? want hun auto is sneller en dan ben je in 3 minuten in het bos maar ze zeiden *(&^^$*&((( dus toen ging ik de auto van dimitra ( weetjenog? die leuke meid uit brussel!!) haar moeder lenen. Zij heet astrid en zij is ook echt een swagzuiger. Ze had ooit een kast met beton en ijzer en die ging ze uit elkaat slaan en de stukjes in zakjes doen en dat moest ik naar grofvuil brengen met yungsquad. ** ff pauze moet sigaretten zoeken**** **biw**

ok dus in de ochtend ging ik eerst yungsquad ophalen en toen gingen we naar het huis van dimitra om de zakken met beton te halen. ze waren wel 150 kilo per stuk maar gelukkig ben ik vet sterk!!! toen naar grofvuil gereden en alles in bakken gegooid. #volwassenenleed heet dat. toen gingen we cruisen naar het BOS. het was 3 uur rijden in astrids auto maar dan heb je ook wel wat. we waren een beetje in een rondje gereden maar toen gingen we naar het bos.

In het bos hadden we 3 lijken gevonden en 2 zwervers in hutten. Boyd heeft 1 stapel hout kapot gemaakt en ik maar 1 paddestoel. Nou toen we 3 uur gelopen hadden en hadden genoten van frisse boslucht dachten we we gaan naar mijn huis documentaires kijken. maar eerst even de auto pakken want naar huis lopen was wel ver... nou toen begon het gedonder want doordat we als 2 dartelende veulens door het bos waren gesprongen waren we de auto kwijt. door de bomen konden we het bos niet meer zien en ik raakte tamelijk in paniek.

bij een oorlogsmonument nog even model gespeeld en toen gingen we op zoek naar de auto. Toen het een uur of 9 was besloten we in de hutten in het bos te gaan slapen want we waren uitgeput en in het donker is het bos gevaarlijk met wolven en demonen. De volgende ochtend bleek dat de auto 10 meter verderop stond hahahahahah echt dom.

toen gingen we alsnog ons plan voortzzetten en naar mijn huis. Eerst ging yungsquad sigaretten kopen en hij kreeg te weinig wisselgeld echt gierig.....ze denken lekker toeristen afzetten... nou toen gingen we naar albert heijn boodschappen doen en we kochten vmbo eten ( hahah maar we zijn gewoon havo haha) en dit was dat: frikadelbroodjes ahahah energie chips en nog een paar normale boodschapen die ik nodig had zoals soyamelk en bananen.

toen gingen we in mijn huis eerst een docu opzoeken maar lukte niet op de chromecast dus ik gooide mn 42"" plasma tv uit het raam maar gelukkig ving iemand hem op en deed hij het nog.. toen gingen we eerst vet enge filmpje kijken ik zet geen link wat is te enge flim voor jou!!! toen dachten we na bosavontuur kunnen we nu beter een mellow avontuur doen en dus op....skaffari.......

oke is goed dus wij naar de skaffari reisbureau. we gingen onze ID laten zien want is verboden voor kinderen die reizen en toen kwam er daarna ene man en die moest ook zijn id en hij zei HUH MAAR IK GA ALTIJD MET JULLIE OP VAKANTIE en toen zei de reisleider NOUEN GEEF ID! en die man zei GOEDE HOUDING en de reisleider zei WAT? en boyd en ik dachten huh echt goed maar wij wilden naar binnen en toen zei de andere reisleider ga maar naar binnen. Nou toen boekte we skaffari en gingen we naar huis......

toen we terugwaren van skaffari gingen we dingen kijken over huizen met geesten echt eng maar was wel amerikaans dus ook wel grappig want die gekke mannen deden vet serieus haha en dat kon ik persoonlijk niet zo goed aan na de skaffari trip.

toen moest ik auto terugbrengen naar dimitra''s huis dus dat ging ik even doen. Yungsquad ging niet mee want het was tijd voor zijn middagdutje. nou was leuk want luisterde in de auto paar echte swag liedjes zoals : vallen in de club en nigga als ik en veranderd ( CHECK ALBUM NEW WAVE IS BESTE VAN DE WERELD).

toen ik thuiskwam gingen we nog meer enge huizen kijken en toen zei boyd ik ga naar huis en ik zei oke doeg. en toen ging ik vissticks eten en toen viel ik zo in slaap op de bank!!!! echt raar........

nou toen ging ik maar naar bed want had toch niks beters te doen. oja en toen eerst ging ook nog opeens de lamp flikkeren en stopte netflix dus toen ging ik ook nog even met die geest praten maar hij was wel chill. was gewoon iemand die zich verveelde en mensen ging fokken voor de lol zou ik ook doen.

einde

*let op sommige dingen zijn overdreven heb ik geleerd van amerikaanse tv*



  • 07 Oktober 2015 - 20:33

    Die Ene:

    dit moet echt verfilmd worden

  • 07 Oktober 2015 - 20:47

    :

    wie is die ene jonge

  • 08 Oktober 2015 - 13:06

    Die Ene:

    vorige keer was ik die ene jat mijn schermnaam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wieringerwerf

BRUSSEL

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 4470

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 21 Juli 2049

pikkemon

16 Mei 2016 - 17 Mei 2016

Vriendinnenweeked god versie

10 December 2015 - 14 December 2015

modellen weekend Kopenhagen

06 Oktober 2015 - 06 Oktober 2015

EEN DAG NAAR HET BOS MET YUNGSQUAD

04 Oktober 2015 - 04 Oktober 2015

vriendinnenweekend

25 September 2015 - 27 September 2015

swagzuiger

Landen bezocht: