Seksbewegingen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu Seksbewegingen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu

Seksbewegingen

Door: Nicky

04 Oktober 2015 | Nederland, Rotterdam

Nou dit is wat we vandaag hebben gedaan, naar de meiden ehhhh dierentuin!!! en we waren echt slim want via ANWB site kaartjes gekocht zoals ik al had verteld maar luister zo ging het:

wij google op goedkoop want normaal is duur he, dus vonden we via ANWB dus Jeroen ging eerst zn vader bellen hoi pap mag ik jouw ANWB nummer en zijn vader zij ja is goed dus toen gingen we sjoerd bellen van de dierentuin en jeroen zei hey met jeroen ik ben mn pas vergeten maar heb wel de kaartjes al is dat erg? en ze zeiden nee kan gewoon is goed nou wij blij ivm vet veel korting!

We gingen eerst naar de plus eten halen en dit hadden we gekocht: 2 croissant, 1 kaas croissant, een appel en een banaan, groene ijsthee en 2 redbulls. Ik at de gewone croissants en de redbull en jeroen de rest. behalve de appel die hebben we nog.

Toen gingen we naar de dierentuin en dieren kijken! echt veel dieren gezien maar wat ik stom vond waren die GORE SEKSBEWEGINGEN die de apen de hele tijd maakte!!!!!!!!!!! echt gewoon vies! De hyena's waren leuk echt lief en zacht en mooie dieren die kon je vanuit vogelvluchtperspectief bekijken!!! was echt mn squad die hyena's met jeroen.

Toen wilde we patat eten maar nergens was een zak maar dat bestond wel maar toen kochten we maar bord patat met frikadel en kroket lekker eten. En daarna ging ik calippo bubblegum eten en jeroen noten koek lekker.

oja we gingen dus wel met een reden naar de dierentuin namelijk om ons portfolio uit te bereiden want jeroen en ik zijn model. nou veel goede shoot plekjes gedaan en het resultaat kunnen jullie binnenkort bewonderen op mijn nieuwe blog ( niet op deze site).

wat we ook gingen doen is bij de neushoors webewebewebe zeggen op een gekke stem. en het leek net of het programma the undatebles een meeting hadden in de dierentuin want echt bijna IEDEREEN was undateable! ook waren er veel kinderen. Helemaal daarom waren die seksbewegingen zo goor. Oja en bij de zebra's had 1 gewoon zn pik eruit!!! echt niet geschikt voor kinderen.

Toen ging Jeroens huisgenoot bellen dat hij buitengesloten was en wij hadden alles ook al gezien dus we gingen naar huis en zometeen eten en nu LAN party jeroen maakt huiswerk.................................... echt een hondjog.

doeg