Vriendinnenweekend - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu Vriendinnenweekend - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu

Vriendinnenweekend

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg

04 Oktober 2015 | Nederland, Rotterdam

nou meiden ik ben weer op reis gegaan maar dit keer ging ik niet met de bus maar met de trein en ik ging naar................ ROTTERDAM.

Nou in rotterdam woont jeroen en dan hebben we altijd vriendinnen weekend ( maar hij is geen meisje maar is gewoon grappig). Ik heb nu al best wel mezelf leren kennen wnat ik weet nu dat ik in de ochtend altijd boos ben enzo.. ok nou dit gingen we doen

eerst gingen we fietsen naar een plek om te eten en model te spelen op bruggen want er zijn echt veel bruggen hier. nou ik ging OV fiets huren en ik wilde 1 met 666 als nummer maar we konden alleen 9991 vinden dus die nam ik maar. toen gingen we dus fietsen over bruggen naar een plek waar we gingen eten. nou eerst duurde koffie echt lang en toen daarna eten ook maar wel ff lekker. Ik had brood met kaas en jeroen had tosti. toen gingen we daar zitten beetje roken beetje praten en toen zei jeroen kom we gaan naar platenwinkels. ik zei oke is goed dus we gingen.

nou toen gingen we onderweg naar lege zwembad kijken maar was niet heel leuk. toen gingen we naar 3 platen winkels en de 1e was saai en de 2e was echt leuk en ik kocht fleetwood mac en jeroen kocht 1 die zeldzaam was ofzo weet niet precies. Toen gingen we nog naar andere en daar kocht ik madonna voor jeroen in ruil voor lunch en hij kreeg een hoes waar je platen in kon doen echt handig.

toen gingen we naar huis en daar was jeroens huisgenoot koen die was echt brak maar daar gingen we mee praten over spreekbeurten. toen na een tijdje gingen we naar de supermarkt die ver was want we moesten ook nog iets anders kopen..................................... Oja omdat het stoptober is drinkt jeroen alcohol vrij bier echt genant durfde bijna niet naast hem te fietsen met die domme blikken bier achterop. nou oke toen gingen we bbqen en ging heel goed. lekker hamburgers echt lekker want vlees.

daarna gingen we lekker spelen kijken en ook aan koen laten zien nou was leuk. toen gingen we bier drinken ( ik gewoon echt) en dat ene wat we gingen halen.................skafari. Oja en ik heb ronnie flex gezien en hij heet eigenlijk ronnel echt grappig. nou toen gingen we naar de stad gewoon bier drinken maar jeroen had geen vrienden verder. en toen gingen we naar een soort rode hoeren tent maar was achteraf gewoon waar je kon dansen maar mensen in glitterpak??? en badjas echt raar dus we gingen weg naar huis. toen madonna kijken en videoclips enzo en jeroen deed bitch im madonna nu ben ik verpest 4 life.

toen gingen we naar bed maar toen gingen we eerst nog kijken hoeveel beroemde mensen waard zijn. justin bieber is 200 miljoen maar oprah iswel 4 BILJOEN!!!!!!!!!!!!!!!! evht veel. nou toen gingen we slapen.

toen werden we wakker en ik was semi boos dus ik dacht ga gelijk weg om te roken en had hoofdpijn dus wilde water drinken. nou toen kwam ik terug en jeroen zei ben je boos en ik zei nee maar dat kwam omdat ik niet MEER boos was maar oke. toen gingen we de dierentuin bellen want we wilden anwb korting. mocht gewoon. toen ging jeroen masker op doen maar ik vond teveel moeite. en jeroen ging chips eten als ontbijt?????????????? en we gingen madonna kijken op instagram en kwamen we er uiteindelijk achter dat kristin cavallari zwanger is van justin Bobby!! WIE HAD DAT OOIT GEDACHT.

nou lieve volgers ik ga nu douchen en uit bed en dan gaan we lekker naar de DIERENTUIN lekker model spelen doeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

vriendinnenweekend

met de meide

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2016

Geldbespare

04 Oktober 2015

Seksbewegingen

04 Oktober 2015

Vriendinnenweekend

BRUSSEL

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 4471

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 21 Juli 2049

pikkemon

16 Mei 2016 - 17 Mei 2016

Vriendinnenweeked god versie

10 December 2015 - 14 December 2015

modellen weekend Kopenhagen

06 Oktober 2015 - 06 Oktober 2015

EEN DAG NAAR HET BOS MET YUNGSQUAD

04 Oktober 2015 - 04 Oktober 2015

vriendinnenweekend

25 September 2015 - 27 September 2015

swagzuiger

Landen bezocht: