nu lekker in brussel!! - Reisverslag uit Brussel, België van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu nu lekker in brussel!! - Reisverslag uit Brussel, België van NickyStamswagzuiger - WaarBenJij.nu

nu lekker in brussel!!

Door: Nicky

26 September 2015 | België, Brussel

He hoi nou omdat jullie allemaal zo nieuwschierig zijn naar mijn reis komt hier deel 2!

dimitra en ik gingen vandaag om half 3 op pad. we gingen lekker ontbijten met broodjes bij een bakker. IK had kaas en ei en dimitra had pikante tonijn.......iel............. maar ok.

Daarna gingen we naar de begraafplaats van Elsene, en is echt keimooi!!!! mensen die mij kennen weten dat ik uitvaart.nl een leuke website vind en daar soms wel eens op lees nou ik kon nu alles in het echt bewonderen!!!! ik kon dimitra allemaal leuke feitjes vertellen over de graven! maar kijk : in nederland is het gewoon graf met bloemen... in ybelgie is het gewoon hele grote monumenten!!! we zeiden zelfs kom even bij dat kerkje kijken WAS HET GEWOON EEN HEEL GRAF!! wij waren echt onder de indruk!!! er lagen niet echt bekende mensen begraven daar maar alleen semi bekende. We hebben daar een uur rondgelopen want ik vond het echt heel mooi allemaal!

oja op de heenweg om half 3 zagen we bij 3 bank twee meisjes die waren gewoon al JONKO aan het grinden!! want iedereen hier blowt echt niet te verwoorden... in nederland zelfs nog minder en gedoogbeleid!! echt gek maar ze drinken ook op straat dus ze doen gewoon nicky 15 jaar oud lifestyle.

toen gingen we gewoon thuis chillen, want eigenlijk waren we best brak van de gekke avond ervoor ( LEES ME 1E VERSLAG VOOR DE DETAILLS) en gingen naar de supermarkt eten kopen en nu eten!

doeg